Step By Step!



Assalamualaikum.

What is your planning this holiday?. Mesti banyak kan aktiviti-aktiviti yang dah di list. hehe. Well, my first activity for this holiday adalah menyertai KL Tower Night International Towerthon Challenge 2011. Haha. Macam serius giler participate acara macam ni kan? sebenarnya saja-saja je suka-suka and this is my first time involve in this event and second time for my sister and aunt. This is the first time they do the event at the night, selalu buat pagi-pagi. Maybe saje nak cari kelainan. Yang serious awal-awal lagi dah warming up, lari sini lari sana. Tapi kitorang buat tak tahu je, warming up langsung takde. haha. hampeh. Awal juga kitorang datang, tapi at last pukul 10 mlm baru lah group kitorang dilepaskan. First of all we need to run about 1km before climbing 2,058 steps of KL tower!.

Fuhhh! Masa lari naik bukit tu, rasa surrender dah! pastu segan kot, orang dok tgk kiri kanan, nasib baik mlm dan aku tak nampak pon muka sape-sape. hehe. Start menapak anak tangga menara kl, ak dah.. ak dah tak larat!! tak larat!! hahaha. tapi aku gagah kan jugak. haha. naik sikit berhenti sikit. Si Farah aku dah suruh naik dulu, jangan tunggu aku. Tapi yang aku kagum nye golongan disable boleh pulak pecut aku, sedangkan d'orang adalah group yang belakang sekali. haish!!. Semangatnye d'orang!! sepanjang acara tu, dapatlah gak aku tgk orang termuntah. hehe. nasib baik aku bukan kat bawah masa tu, lau tak, dapat gak la tempias muntah nye. huhu. Akhir sekali aku berjaya gak naik menara kl itu!! dengan catatan masa sejam!! hahaha. Ade group A yang leh wat 13 minut je. aku terfikir macam mana la korang leh naik bangunan tu less than 15 minut?. Pelik ak. haha. Anyway, this is my best memory!. Mak Teh tanya nak masuk lagi tak tahun depan? and ak kate NAK!! haha. Padahal aku dah rasa separuh mati masa tu. hehe (:

selepas matahari terbenam! (:

my number for the race (:

Record timing. haish. dont know what is the name! XD

Farah n Makteh

damn tired!

Finally! We got the medal! (:

nice one!.

Ending! (:

Psst: Trust Urself! :P

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Perempuan dan Kasut tumit tinggi