Hargai lah apa yang anda ada!

Hye!.

Pernah tak bila sesuatu tu ada kat dpn mata. kita buat tak endah pon. kita buat tak tahu pon. bila benda tu da takde. baru la sibok-sibok. terhegeh-hegeh nak menghargainya. hu3. tak kisah la, manusia ke, benda ke,. pernah tak? hahaha. oh. menyesal nye saye tak menghargai anda!! wahai en. water!!.. gugu!. Masuk hari ni, adalah hari ke-4 secara official nye, bekalan air di unisza macam chipsmore!. kejap ada kejap takde!. alahaii. bak kate min my cosmate, ujian dalam ujian. yelah, sekrg ni tgh waktu exam. mana nk fikir pasal note. nak fikir pasal air. nak fikir pasal baju yang tak terbasuh-basuh lagi. waaaa. tapi lucky la.. pagi tadi air naek sikit, semua baldi housmate gune letak air, kalo tak.. mana larat nk p blok lacture, semate-mate nk ke toilet!. huh! n lucky gak semalam hujan lebat, apa lagi semua dok bawak baldi pegi tadah kat bawah!. waaa.. aishhh. tu lah!. ada hikmahnye, supaya kita lebih bersabar dan menginsafi sebenarnye.,huhu. ni baru sikit da rasa seksa. cuba bayangkan negara-negara yang mmg takde air yang bersih. mcm Haiti baru-baru ni, penyakit taun lagi. aishh. Ya Allah bertuah nye saye duduk di Malaysia!. (:


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Pantai Cahaya Negeri, Port Dickson, Negeri Sembilan