Bukit Besar Kuala Terengganu

Assalamualaikum.

Salam Jumaat. Tak sangka planning singkat malam semalam nak pergi bukit besar akhirnya jadi jugak, maklumlah, kalau ikotkan pengalaman planning kadang-kadang dah berminggu-minggu akhirnya tak jadi-jadi jugak.hehe. Dah nak masuk tiga tahun duduk Terengganu, ni lah kali pertama mendaki bukit besar. Rasa nye ini adalah yang pertama dan yang terakhir kot naik bukit besar ni, hehehe. Apepon, pengalaman ni tak kan dilupakan sampai bila bila :)











# Lepas ni rasa macam nak picnic pagi pagi dekat tepi pantai area Kuala Terengganu je. hehe.

Comments

pernah naek skali masa sem 1..masa orientasi...terpaksa kot=p
penat sungguh...huhu
x mau naek da (-__-")
dear yayah said…
cntiknye view k terengganu :) Subhanallah
wan nur azleen said…
@missnadrah: Naik mmg penat tak terkata, bila nak trun rasa cam nak guling-guling je. hehe

@yayah: Ciptaan Allah, semestinya sangat cantik., :)

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)