am i too over thinking?


Assalamualaikum.

A little happiness for me this evening, finally I can access to the wireless! Thanks very- very much! There are not many stories to tell this week. Tiada ape-ape yang interesting! Biasalah first week of semester, schedule pun tak tersusun, kelas pon asyik bertindih dengan course lain, dan macam-macam lagi lah. Honestly, I am a little bit nervous bila tgk kursus semester ni. Pack and some are difficult! Well, I just want to go on and do the best! Semua orang macam tu jugak kn?. Lagipun dah separuh perjalanan dah, tak kan nak give up?. Rugi je kan? In my way there are no turning back.

Actually I am so worried, pasal praktikal this end of semester. Hmm. Lambat lagi tapi aku saje suke nak kecoh-kecoh. Bukan risau tempat kitorang apply tak diterima because tempat tu dah disahkan. Tapi, masalahnya, takde no contact untuk kitorang nak tanya pasal ada tak sediakan penginapan ke elaun ke. Cehh. Masalah kecik pon nak kecoh kan. Well, if people know who am I, mesti dorang tahu aku ni jenis suke fikir perkara kecik dengan melampau-lampau sebenarnya sangat-sangat melampau.

Contohnye. Kalau aku nak call orang nak tanya menda alah yang rasmi. Kadang-kadang, ak practice apa aku nak cakap, tak cukup dengan tu, ak tulis pulak benda alah apa aku nak cakap, pastu leh pulak fikir soklan yang kot-kot orang tu nak tanye, siap fikir balik jawapannye, tak ke aku ni nonsense? Haha. I think aku ni seorang yang sangat berhati-hati kot.haha. contohnye lagi. Hari tu pernah maen ice skating, tapi tempat ice skating tu penuh dengan air. Dalam otak aku dah fikir bukan-bukan dah, kalau jatuh basah seluar camne, fikir lagi, takpelah leh beli suar baru nnt, alah.. mahal la pulak, takpelah kn ada drier kat toilet, tapi leh ke nnt nk kering. Uhh. Apelah kan pemikiran ak ni. Simple punye perkara and I keep thinking too much!!. LOL.

Psst: bile dapat no supervisor LI nak cakap ape nnt?. Hee.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Perempuan dan Kasut tumit tinggi