makan kecil-kecilan

Assalamualaikum.

Hari ini hari isnin. kalau mengikut pengiraan waktu bekerja tinggal lebih kurang empat hari lagi je nak habis praktikal. weee! weee! gembira melebih-lebih. I still remember masa mula-mula nak masuk praktikal. alahai. adohai. sume masalah. susah hati lebih-lebih. pastu sedapkan hati, 6 minggu je bukan 6 bulan. tgk sekarang tak sampai 6 hari pon dah nak habis praktikal ini. hehe. secara keseluruhannya everything is good. takde apa-apa pon. bak kata seseorang disini. apa yang baik turun ikot hati yang tak baik masuk telinga kanan kuar telinga kiri. tee! one way rupanya telinga kita berfungsi. hehe. itu sume asam garam kehidupan, tak boleh nak lari jauh. nak tak nak satu hari nanti kita terpaksa menghadapi situasi yg lagi bermacam-macam macam bubur cha-cha. hehe. kan?. Untuk hari-hari terakhir kami kat sini, adalah wat sikit makan-makan kecil-kecilan yang besar-besaran sudah tentulah tak mampu, ini sume khas untuk staff yang dah banyak tolong kami spnjg kitorang berpraktikal. terima kaseh sume!. here are some pic. tak banyak pon nak snap pic since lapo je tgk pulut kuning n rendang yang ada atas meja. hehe :)








psst: sedap betul jelly kelapa sampai bedal 4 bekas!. tamak! -______-

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)