I love extra holiday on weekend

Assalamualaikum.

Hi. Akhirnya baru hari ni dapat bernafas dengan lebih baik. hehe. Mana tak nya test 1 berderet dari hari isnin sampai lah rabu. Esok pula takde kelas so dapatlah extra cuti hujung minggu!!. Walaupun extra cuti on weekend but banyak lagi report yang kena buat dan hantar. Memang ada report yang patut dah hantar tapi aku ignore kan dulu semata-mata untuk test 1. hahaha. *dusta. Hujung minggu ni jugak akan sibuk untuk aktiviti riadah and also aktiviti penangkapan serangga-serangga. Kena berusaha lebih keras nak tangkap insects sebab baru realize yang due date dia bulan depan. waaaah! cepatnye masa berlalu. Dan hujung minggu ni la rasa macam nak penuhkan blog dengan cerita dan pictures yang berlaku sepanjang sebulan di sini. :)

Firstly, events wajib tiap tahun dinner fakulti yang mana tahun ni di adakan di Permai Inn. Everything is okey, cuma terkilan sebab tak dapat nak habiskan lauk-lauk atas meja. Ada beberapa picture je yang sempat snap gune camera sendiri yang lain camera friends. Bila setiap orang ada camera rasa macam malas nak keluar camera sendiri. hehehe. 

suka sup soto tu aje. sedap.

emmmm

meja makan kami. lagi seronok kalau dapat dua meja dan makan dua hidangan juga. :)

smile!

dear friends


p/s: saje touch up pic lelebih, dah nama tema pon gemerlapan haruslah picture pon gemerlapan. hehe. *dusta. Terlebih rajin je sebenarnya. :)

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Perempuan dan Kasut tumit tinggi