adorable creature

Assalamualaikum

"When rabbits are happy, they will jump and twist, this is called a binky"

She wearing mascara!!. hehe. 

Afraid of me??. >.<

I am the younger one!! :)

Tak mau kawan sama lu!, lu pergi sana la jangan kacau gua mau makan!, >oo<



Comments

dear yayah said…
Arnab mmg comel.. suka tgk dia mkn.. gigi dia comel gila! hu hu.. nk bela arnab
popeye_ultraman said…
akak punya rabbit ke?
shumel lah..dulu sy ader bela..manja sgt2 dorang tuh..tp dh mati sbb ader org bg dia mkn pokok lidah buaya yang ada duri tuh..=(
menangis sy sbb sy lah gsok gigi dia,mandi kan dia,buang kutu dia,cuci telinga dia..semua sy buatkan..rindu sgt2 kat rabbit sy..
=(
wan nur azleen said…
yayah:taw xpe,,, ritu letak jari kat sangar dia pastu dia g gigit2,.nasib la tak kuat dia gigit., hehe.

popeye_ultraman: nie rabbit faculty akak nye,. alahai, sape lah yang bertuah kasi makan pokok lidah buaya tu?., kesianye kat dia., =(
xnak bela lagi rabbit?.,

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Pantai Cahaya Negeri, Port Dickson, Negeri Sembilan