adorable creature

Assalamualaikum

"When rabbits are happy, they will jump and twist, this is called a binky"

She wearing mascara!!. hehe. 

Afraid of me??. >.<

I am the younger one!! :)

Tak mau kawan sama lu!, lu pergi sana la jangan kacau gua mau makan!, >oo<



Comments

dear yayah said…
Arnab mmg comel.. suka tgk dia mkn.. gigi dia comel gila! hu hu.. nk bela arnab
Anonymous said…
akak punya rabbit ke?
shumel lah..dulu sy ader bela..manja sgt2 dorang tuh..tp dh mati sbb ader org bg dia mkn pokok lidah buaya yang ada duri tuh..=(
menangis sy sbb sy lah gsok gigi dia,mandi kan dia,buang kutu dia,cuci telinga dia..semua sy buatkan..rindu sgt2 kat rabbit sy..
=(
wan nur azleen said…
yayah:taw xpe,,, ritu letak jari kat sangar dia pastu dia g gigit2,.nasib la tak kuat dia gigit., hehe.

popeye_ultraman: nie rabbit faculty akak nye,. alahai, sape lah yang bertuah kasi makan pokok lidah buaya tu?., kesianye kat dia., =(
xnak bela lagi rabbit?.,

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Pantai Cahaya Negeri, Port Dickson, Negeri Sembilan