bebelan kebosanan part 2

Assalamualaikum.

This week, my schedule full of assignments and presentations. Ini adalah kesan dan akibat akibat mengabaikan masa cuti selama dua minggu!. Alasan yang boleh diterima oleh akal logik adalah siapa yang nak bertungkus lumus siapkan all the assignment pada hari raya?. Lebih baik sibukkn diri membuat lemang,dodol,ketupat, dan bla..bla..bla.. (cakap lebih macam ko buat!)..haha. Haa. Lepas tu bila naik dari cuti sibuk nak stress kn diri!.hee.

btw. This is my fb status for today.

"its so unfair.when we doing something goods for others,but they never n ever remember what we did.takpelah.its just a normal behavior of human being.manusia mmg begitu kn?"

Macam emo!. Haha. Takdelah, sekadar meluahkan apa yang terbuku di dalam hati.cehh,sah emo.hee.

Orang kata kalau buat baek kat orang laen tak perlulah nak mengharapkan balasan, kenapa? nampak sangat tak ikhlas nak menolong kan?.Tp kadang-kadang balasan tu kita perlu sangat bila kita pula yang menghadapi masalah. bukankah begitu?. Sedih juge, bila kita pula yang susah tp org yg pernah kite tolong suatu ketika dulu macam malu-malu kucing je nak hulurkan bantuan yang serupa. Itulah human being. Yelah.. walau apa-apa pun cuma beringat lah, tak payah nk berhidung tinggi tak tentu pasal dan tak perlulah nak menjadi kacang lupakan kulit..

.::sekian bebelan saya::.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Pantai Cahaya Negeri, Port Dickson, Negeri Sembilan