Yovie Nuno-Dia Milikku + Bebelan Buang Masa



Hmm.updating blog again.ah.suppose skang dah bertolak ke kampus kota dan akan ke Jengka Pahang pukul 3.30 ptg, tp tgh2 bersiap nak naik bus kul 12..dpt msg bertolak dari kusza pukul 6,ahh.dah siap comel-comel leh pulak camtu.hmm.takpelah,terpaksa lah bersiap utk ke kafe kn.haha.hmm.

This is first tyme cos wat field trip yg leh la dikatakan jauh.ahh.tak larat lagi nak duduk dalam bus tu 5-6 jam.muak sangat dah naik bus!hehe.tak sabar juge nk mengupload pic dari ladang koko.hehe.ohh.teringt pule field trip tyme dip ke sarikei,kabong and etc.Perjalanan gunakan jalan raya d serawak lagi la pjg, dari Bintulu ke kuching 10-11jam..nk2 jalannye bukan sume bertar,kdg2 jalan penuh ngan batu2 kecil.mungkin sekarang dah lain.hmm.honestly ak bosan giler duduk dlm bus lame2.tak taw nak buat apa.kalo ada wireless??eyh.bus pakcik sani skang ad wireless!!lala.hu3.hmm.mungkin d masa akan dtg,sume bus ad wireless.leh la hilangkan kebosanan yang amat sangat!!hehe.ohh.enough.outt!.=P



Yovie and Nuno - Dia Milikku


Semula ku tak tahu
Engkau juga kan ingin memilikinya
Bukankah ku lebih dulu
Bila engkau temanku
Sebaiknya tak mengganggu

Reff I :

Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Pergilah kamu
Jangan kau ganggu
Biarkan aku
Mendekatinya

Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda cinta
Janganlah kamu banyak bermimpi...ohh
Dia Untuk aku

Bukankah belum pasti
Kamu juga kan jadi
Dengan dirinya

Dia yang menentukan
Apa yang kan terjadi
Tak usah mengaturku


Reff II :

Dia untukku
Bukan untukmu
Dia milikku
Bukan milikmu
Lihatlah nanti
Lihatlah saja
Biarkan aku
Mendekatinya

Kamu
Tak akan mungkin
Mendapatkannya
Karena dia
Berikan aku
Pertanda juga
Janganlah kamu banyak bermimpi oohh

Kusarankan engkau mundur saja...ooo

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)