demam bola

demam bola dah bermula!!..ole..ole..ole..hahaha,,nyampah!! terlebih2 lak..yeah!! sangat2 suke musim bola nie...hahaha.. (: opsss..TIDAK!!..saya x suke kn nye.. sebab..bila musim bola.. terpaksa mengalah remote astro kepada abh...alopp..xleh nk tgk da sinetron ibuk2 waktu ptg..cter2 korea n cina yg best2..huhu..tp xpe.saya ttp sokong piala dunia..hehe.. wat are my fav team for dis year??hehe..of coz south korea n german..yeah!!!.. now, let answer some questions about football..huh!! menguji diri tentang bola sepak..ngeh!

1) Berapakah ahli dalam satu pasukan bola sepak?..
hahahahaha..soklan nie pon nk tnye ke?? hurmm.. 11? 12? 13?.. oh..xpasti..keh3

2) Apakah warna card dlm bola sepak??
warne crayon??hu3..lorh..warna cam traffic light tu kn.. merah,kuning,hijau..haha.. oh..hijau xda.. jd jwpn saya.. merah n kuning.. saya kunci jwpn saya!!!!!!huhuhu

3) Berapa jam satu2 perlawanan bola sepak diadakn?
huhu.. 1 jam kot..kalo nk maen lagi leh tambah 2 jam..tp jgn lupa nk byr duet tok extra tyme..ok??huhu

4) Nyatakan pemain2 bola sepak yg anda kenali?
eleh..senang sgt... the rock,randy orton, john cena..opsss..tu wrestling!!..hehe.. david beckham, ronaldo,christiano ronaldo,kaka..bla..bla..haha..cukop..

huhu..sekian..sesi soal jawab ttng bola..mungkin kalo ada exam bola saya akan berada d tempat yg terakhir..huhuhu...ok..lets end this things..wish all da best for all team..huhu

go korea!! go german!!

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Perempuan dan Kasut tumit tinggi