excited tukar template blogger!!

Assalamualaikum.

Sudah pukul 11.35 pm di Malaysia, agak2nya d korea pukul berapakah??.. hehe. Takde kaitan ape-ape pon kn. Saje nk wat gedix-gedix..hee.. tak sesuai yo!. huhu.

argghh.. mengikut pengiraan.. tambah tolak darab bahagi cos sin tan dan sebagainya.. (angin karot mengarot singgah kejap).hehe. lebih kurang 3 minggu lagi nk masuk sem baru, tahun baru dan sebagainye!. hmm. nerbes lak tunggu result sem lepas. hopefully ok lah kn!. takdelah mengharapkan pointer 4 rata..haha. saye tak segeniusss mane ponn.haha. sedar pon diri ye.hehe. cume harapkan ok n ok n ok je.hehe.

sempena nak mendaki semester baru ni.eyh. daki untuk bukit,gunung, dan lain2. tgk. bahasa melayu dulu dapat bp?hehe. sempena nak naik semester baru ni. azam pon nk baru! hehe. cam biasalah.. eyh. bukan tu nak cerita sebenarnya.. azam2 ni, nk dekat tahun baru, baru la so syok nak update kn.

hee. sebenarnya nk cakap, dah tukar layout baru. hmm.. maklumlah, budak baru belajar buat blog. cam hampeh kn blog ak?.. cam syok sendiri kn?.. tengok-tengok..macam ni lah kn..haha. tp takpelah..seronok gk buang masa macam ni.. at least, i have sumthing to do and share sumthing too..

ok lah. daa for this nite!.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)