cool things that i never imagine


Assalamualaikum.

Exam is coming soon!. hehe. Bace note bace la gak, but take a rest jap! yelah dah petang! orang kata tak elok kn kalo baca petang-petang. hahaha. (alasan!) tadi while usha-usha facebook terjumpa la picture pacifier ni. haha. ni masa kecik-kecik mesti korang guna gak kan? haha. Orang sekarang ni kreatif sangat. Tak tahulah nak kate comel ke tak. dulu seingat ak time adik ak kecik, pacifier ni paling koman pon ade picture bear ke rama-rama ke. haha. sekarang ni macam-macam. aku pon baru tahu, mana lah pernah aku p kat tempat baby-baby kalau pergi supermarket. ape buang tabiat? haha.

nilah picture pacifiers yang aku tgk kat facebook orang tadi. hahaha. (:



pastu.. bila baby kiut pakai jadi macam ni..

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:




hahaha. kool kan? kehkeh!
(pic:google)


psst:kalaulah zaman aku ade benda alah camni. sumpah!! aku letak kat profile pic fb! hahahha +____+

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Perempuan dan Kasut tumit tinggi