31 August

Salam.how ur day??.hurmm.why im asking ur day when my mood is not very good.haha.chill deh!. Baru lepas amek 2nd test tissue culture and its ****!!.oh.im trying,im doing,im giving da besh,but still..ahh.speechless.dah la. nasik pon da jadi bubur mcd, ikan pon da tinggal tulang,hehe.lupakan lah.cuba lagi next time..

***
teringat lak waktu ktorg kecik2.ak ngan farah suke sgt gadoh..entah apa-apa lah.kadang-kadang ak neh kejam jugak,yelah ak kn yang paling sulung,so ak neh suke lah nak memerintah adek ak neh buat keje itu lah keje inilah ala bibik2..haha.dia agknye tak leh nk terima cara ak tu dok la merungut tak nak wat,ak pa lagi p cubit dia.,tak nak dgr ckp org kn padan muke,pastu dia nanges terus masuk bilik n kunci.,,ak nie dgn hangennye dok la ketok pintu punye kuat,ngan jerit2 lagi.,"oii,bukak pintu,,kalo tak siap ko".,yelah ak riso gak nth ape dok buat dlm bilik,salah ak jugak kn.,haha.,sampai jiran ak tanya,,kenapa tu.hahaha.
pastu ada satu insident lawak yang ak tak leh lupakan sampaii biler2., kn kat bilik ktorg katilnye jeniss kayu yang ad ruang2 kat bwh tu., pastu c farah nie dok la main masuk2 bawah katill tu,,, ak pon,, eiiii nk masokk gakk lah!..pastu dah masuk,,ak dah gelabah dah..eyh.angah,,camne nk kuar???..ak punye la bising nk kuar.,sampaikn mak n ayah ak masuk bilikkk.,,ya ampun..apelah korg berdua nie main.,ayah ak angkt katil tu,,ak pon kuar,,sebagai tanda hukuman,,ktorg kena bersihkn bilikkk.,hahaha.

***

hu3,tulah serba sedikit,,dulu tyme sume dok dekat2 maseng-maseng nk gadohhh., ade je. tp bila maseng-maseng da dok jauh tak sabar lak nk citer,tak sabar lak nak runggeng,tak sabar la nk makan same.hoho.ohh.naseb baeklah saya belajar jauh2.kalo tak cam anjing ngan kucing kitorg tiga beradek,hahaha.

sebenarnye blog kali nie nk wishh happy bday for my sista. Wan Farah Suhaili Binti Wan Brohanuddin, on 31st August!!..hoho.semoga pjg umo n dmurhkn rezekii ya. belajar rajen2 naa!.hahaha.

tak ketinggalan juge.,happy merdeka kepada sume rakyat Malaysia!!.(patriotik sket). sentiasa sygkn negara kite kerana tiada negara laen yang cam kite yang leh hidup bersatu padu walaupon mmpunyaii pelbagai bangsa dan agama!,, salam 1 Malaysia!!.muahhh(=


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)