Marhaban ya Ramadhan

Marhaban ya RAMADHAN..

wahh.cpt sangat masa berlalu.esok dah ramadhan.esok dah puasa.masuk puasa tahun nie, dah 5thn tak bersahur kat rumah.alahh.sedih la gak.yelah,kalo kat rumah, ibu kejot mkn sahur..kalo kat hostel, jgn la harap nk makan sahur..mesti terlepas.kalo sahur kat hostel, apa je lah.. 2p0n mkn nasik ngan lauk yg beli waktu berbuka..teringat lak waktu-waktu bersahur kat bintulu..mana boleh lupa, 3 tahun x balek raya..tapi xpelah, naseb ad geng2 yg suke lepak buang masa,study kat bilik tv..pastu pukul 2,3 pagi p turun beli lauk kat kk2,,naseb la bukak canteen tu,kalo tak kebulur jugaklah. kalo tak makan nasik, comfirm buat 4 atau 5 bungkus maggie.aishh.mana la ak tak gemok dok cne.dgn c ecahnyer yg rajin giler memasak.mcm2.sgt2 seronok..kat cne lak, bazar ramadhan x la semeriah semenanjung. selalu mengidam nk makan ayam percik!!.haha.tahun nie kali kedua berpuasa d terengganu.semoga ramadhan kali ini lebih baek dr yg sebelomnye..

psst:
selamat berpuasa semua!!

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)