aku selingkuh!

*which one???*

hye.hari ini hari ke 6 berpuasa..lagi 2 minggu nk balik kuala lumpur!..iyer.orang laen sibok tinggalkan kl utk balik ke kg,ak lak yang dok terhegeh-hegeh nk balek kl.haha.teringt lak tyme beli tiket balek raya last 2 week. boleh pulak bus pakcik sani x bukak lagi tiket,padahal pergi kl je pon.sapelah yang nk balek kl tyme2 raya nie.last2 ak selingkuh pilih bus pakcik bumi!!..tp frust gak lah,this is my 2nd tyme naek bus lain selain bus pakcik sani sepjg ak dok belajar kat tganu.eyh.kira ak nie macam setia pada yang satu lah!.haha.xdalah, they have a great service..kot..selesa travel ngan dorg..but i have to choose tiket waktu pagi.tak kan tiket malam!.unless tiket bus habis or emergency.i have phobia with coldness.lagi-lagi pada waktu mlm kn. i really hate it.ok.lets forget about it.tiket raya dah dibeli.tiada kerisauan disitu. ape yg penting?? kerjasama.eyh x.yang penting nk balek kl!.nk berbuke d kl!.i luv my city like you do!.


Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman | Root Canal Treatment (Rawatan Matikan Akar)

Jalan jalan | Pulau Redang , Redang Mutiara Beach Resort , Terengganu

Jalan jalan | Sekeping Serendah (Forest Living Environment)